Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

Wednesday, December 15, 2010

..cepatnya masa berlalu..



Akhir-akhir nie caramel rasa sebak plak.. yelah, mana tak ye mggu nie last kan caramel praktikal.. walaupown caramel x brapa suka dgn company tuh tapi teman2 sekerja bnyk yg dah rapat ngan caramel.. sumer mula dah ambik berat ttg caramel.. ada yg suwoh smbg keje teruslah, xpayah smbg studylah, xpayah berentilah.. ermm, caramel plak tetiba jadi tink tonk sekejap bila dyeowg ckap mcm tuh.. tpi jwpnnya TAK NAK!! heheh.. caramel masih ada kerjaya yg perlu dikejar dan masih ada janji yg perlu ditunaikan utk dibuktikan pd seseorg nih.. caramel nak buktikan caramel pown bleh berjaya mcm owg lain.. caramel nak bgi dye buka mata luas2 tgk caramel lpas nih.. biar dye terkejut tgk caramel.. lagipown caramel dah lalui bnyk dugaan dan siksaan smpi ketahap nie.. xkan nak sia-siakan usaha caramel selama nie kan?? erm malas ar nak pk.. tpi, lpas nie mesti caramel akan merindui teman sekerja caramel.. especially kak suzita.. ha, unik tak nama dye?? mcm nama suzika dalam cite doraemon plak.. hahah.. kak su jgan marah, k.. =) dye sgt cute dan peramah orgnya.. suka sgt biler dgr dye bercerita.. bleh terpegun smbil terngangaa mulut nih dgr dye bercerita.. smpi lalat masuk mulut pown xsedar.. hahah.. xde ar smpi mcm tuh.. kitaorg dua selalu kongsi-kongsi.. mcm2 kitaowg kongsi.. suka n duka.. susah senang sama2.. dan paling besh kongsi makanan.. kdg2 tuh dye ada gak bawa makanan yg dye masak.. sgt rajin gaklah dye masak, xmcm caramel nih.. masak air je reti.. wakakaka.. tpi yg paling penting masakan dye sumer SEDAP hingga menjilat ibu jari kaki lah katakan.. eeehh, ibu jari tgn.. silap2.. teruja lebih lak caramel nih.. =) tpi dye nih kuat MARAH.. kdg2 tuh kalo marah, syarikat sebelah boleh dgr suara dye.. bdan kecik tpi suara.. pergh.. boleh pecah gegendang telinga.. tpi kesian tgk dye lpas nih.. xde sape nak tolong dye.. yelah dye dah mengandung dah sebulan.. lpas nie xtawlah sapa nak jaga dye.. selalunya caramel ada, boleh gak tolong2 dye.. nie caramel lak nak pegi.. dye pown nmpk mcm sedih je caramel nak pergi.. caramel nih plak x bleh tgk owg sedih, mesti caramel tumpang sedih sekali.. rasa mcm xnak pegi pown ada tpi nak wat camne caramel terpaksa pergi.. maafkan sy eks kak su.. sy masih ada tanggungjawab besar yg perlu digalas.. masih ada janji yg perlu ditunaikan.. masih ada kerjaya yg perlu dikejar dan masih ada impian tuk dicapai...

eh got to go lar..
 REPORT!!!
 Argghhh... sedikit malas lak nak buat.. 
tpi kena siapkan juga dlam mggu nih..
so.. bubye.. =)

p/s: kdg2 pemergian seseorg tuh mungkin akan membuat dye menjadi lebih baik.. berilah peluang kpd dye tuk pergi jauh dan mengubah nasibnya.. insyaallah, mungkin dye akan kembali balik kpd kita dgn sesuatu perubahan yg baru dan mungkin juga dirinya yg baru.. jadilah org yg bakal dikenang smpi bila2 dan bukannya org yg akan dibenci selalu..

7 comments:

najihah sahami said...

mish pon rindu zaman praktikal.huhu

caramel said...

erm taw xpe.. rasa berat je nak pergi..

cikk yaya said...

sayangg , emel yaya nie yayaruru1617@yahoo.com
send num phone yee ;)

aleen aiden said...

hee.teringat plak kat kwn alin.beriya2 die suh alin keje kat tempat sbb alin pnah ckp nak bwat internship kat tempat die keje.die plak sungguh2 ni suruh alin keje tros kat tmpat die.hu3

NuSaNa NoSa 91 said...

caramel.. adat dunia.. bertemu dan berpisah.. apa yg pnting, jgn lost contact ea?? ^_^

p/s: dh lama xmenjengah ke sini.. sorry ea?? bz.. huk3~ T__T

Nurulezzah said...

banyak pengalaman & kenangan yg kita dapat kan bola kita kenal sesuatu tu :)

caramel said...

cik yaya: ok nanti i emel u,k..

aleen: hahaha.. taw xpe.. caramel pown mcm tuh.. tpi tu lar.. kena abiskan gak semlas nih...

keen: ok.. xlost contact keen.. caramel akn dtg tiap2 ari blog kamoo.. caramel pown lama x menjenguk kamoo.. sowie,k..

ezzah: yup betul tuh.. itu semua merupakan kenangan dan pengalaman yg akn segar dalam ingatan caramel..

Post a Comment