Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

Monday, December 6, 2010

..dia sentiasa di hatiku..

kadang-kadang,
kita tak pandai belajar menghargai seseorang bila ada di depan mata kita..
kita tak pandai menyayangi seseorang bila dye bersama dengan kita..
kita tak pandai menilai apa yg telah dye lakukan terhadap diri kita..

bila dye dah tiada,
barulah kita sedar betapa pentingnya dye dalam hidup kita..
brulah kita sedar tanpa dye hidup kita kosong dan sunyi..
brulah kita sedar pengorbanan yg telah dye lakukan semata-mata utk melihat kita bahgia..

tapi,
xguna beribu penyesalan ke atas pemergiaan dye dalam hidup kita..
xguna merayu lagi pada yg dah tak sudi utk menerima kita..
xguna kita mengharap dye tuk kembali..

kerna,
dye dah pergi jauh dari hidup kita..
dye dah berjaya melupakan segala kenangan dalam sekelip mata..
dye dah nampak bahagia dengan diri dye sekarang..

bagi aku,
aku tetap mencintai dye smpi ke hujung nyawa aku..
aku tetap merindui dye setiap masa walaupown dye dah melupakan aku..
aku tetap menanti  dye walaupown untuk seribu tahun lagi..

p/s: kamoo, aku still merindui kamoo smpi skunk.. amat payah untuk aku melupakan kamoo.. kamoo pergi bkan atas kerelaan kamoo.. aku hanya mampu melihat kamoo bahagia dari jauh, walaupown hakikatnya aku derita disini.. ingatlah, aku masih menanti diri kamoo, sampai bila2..hati aku hanya untuk kamoo dan cintaku hanya milik kamoo seorang..till now, i'm still loving you..

8 comments:

wasabi onee-san said...

kadang-kadang si dia bukan tercipta untukmu, kadang-kadang si dia mungkin tercipta untukmu..
jodoh di tangan Tuhan,
masa masih panjang lagi untuk mencari seseorang yang tercipta untukmu..
semoga tabah untuk menghadapi nya..

Far8 budak baik said...

hahaha..cinta itu best ape...
wahhhh pandai je aku...
hak3..

caramel said...

wasabi: betul tuh.. caramel sbnrnya paham semua tuh.. just tgn nie gatal2 nak wat post nih.. hehe.. ala sekadar luahan hati di pagi2 ari je..

farid: hahah.. besh ker?? siksa adelah.. hehe..=)

najihah sahami said...

darl..cinta tak semestinya memiliki~

caramel said...

mish: ye yunk.. caramel terpaksa akur ngan takdir ketentuhan ilahi.. dah mmg bkan jodoh caramel ngan dye.. mungkin ade hikmah disebaliknya..

cikk yaya said...

sayangg :)
sometimes we must let go the past
im sure
oneday
u will find someone that love u more than ur ex
yaya sayangg caramell cgt taw !
weeeee~
kita arnn kawan rapat

tyqa said...

berdoa supaya cinta itu milik kita dan kerana ia anugerah dr Allah yg terindah :) sabar mencintai untuk dicintai :)

caramel said...

cik yaya: caramel pown syg sgt2 kat yaya..
ya past is past.. thanks taw.. kita mmg kwn rapat giler2.. =)

tyqa: insyaallah.. caramel akn bersbar.. jgan risaw eks tyqa..

Post a Comment